MIUI Украина

За лаштунками Xiaomi: як вони це роблять?

26 Травень 2015

Коментарі:

0
 Травень 26, 2015
 0
200458x4adcrd4khftrrek.jpg.thumb

Компанія Xiaomi кардинально змінила уявлення про традиційний китайський “копіювальний” бізнес. Давно минули часи, коли китайська електроніка робилася “у гаражі дідуся Лі і десяти його синів”. Кустарне виробництво поступилося місцем інноваційним технопаркам, дослідницьким інститутам, що борються за патенти, науковій організації праці та раціональному відношенню до часу і персоналу.

І якщо компанії, які виросли з державних оборонних підприємств (такі, як ZTE, Huawei та ін.), мали початкову науково-виробничу базу, що розвивалася урядом багато десятиліть, то нові високотехнологічні компанії, виробничі стартапи, взяли все нове і корисне із світового досвіду.

Такою стала і компанія Xiaomi, створена програмістом Леем Цзюнєм. Директор намагвся внести у своє створіння західну культуру виробництва, коли турбота про продуктивність персоналу сягає рівня турбот про успішність бізнес-моделі.

Якісні збірка і комплектуючі, видатний пром-дизайн, програмні рішення, орієнтовані на масового покупця, ідеї “розумної” екосистеми та ресурсозбереження – все це не могло залишитися непоміченим і не винагородженим.

Тому в даний момент Xiaomi і є лідером китайського ринку гаджетів і займає третє місце серед виробників смартфонів у світі.

Як вони це роблять?

Блогерам вдалося проникнути у головний офіс Xiaomi. Ось кілька світлин звідти.

Компанія займає три будівлі в Пекіні. Виробничі потужності розташовані в науковому та промисловому центрі Китаю – Шеньчжене.

Почнемо з магазину. Це не зовсім магазин, швидше, шоурум. Тут можна помацати, випробувати в дії всю техніку, що випускається Xiaomi.

195759qkkir2k3maaizf8z .jpg.thumb

Дерев’яні столи та білосніжне оточення ніби натякає на те, що на батьківщині Xiaomi – навіть крутіше, ніж Apple 🙂

195832yecl884z8earqoz6 .jpg.thumb

У шоурумі можна зробити селфі за допомогою Yee Sport Camera

195842xhhiv9pp9zoabita .jpg.thumb

Або подивитися серіал на Mi TV2 і зацінити його роботу з Mi Wi Fi Router, Yee Smart Camera, Xiaomi Air Purifier, увімкнутих у Me Power Strip.

У шоурумі можна замовити товар в інтернет-магазині за допомогою терміналів, і одразу отримати його.

А ось і офіс. Тут дуже серйозно працюють працівники компанії. Вони можуть поспілкуватися з вами будь-якою мовою.

200125f9dvvl29agd2g4wt .jpg.thumb

Гарячі часи настають під час флеш-розпродажів. У ці години продаються мільйони пристроїв.

195704roddhhqr2cdedpqk .jpg.thumb

Коли настає “тиша”, працівники можуть відпочити, поговорити, обговорити робочі моменти відносно на самоті (у Китаї це глобальна проблема).

195954a232sywyw5iyd4sd .jpg.thumb

Можна не витрачати час на сходинки, а з’їхати униз з вітерцем.

195959rtt6qqnzjt2x1v29 .jpg.thumb

В офісі присутні спортивні знаряддя, тенісні столи (а ханьці – великі майстри свого національного стародавнього виду спорту). Є також і басейн.

195948vk110nwnwnf1zlfc .jpg.thumb

Біля вікон видно кімнати для перемовин. Вони відокремлені від загального простору лише тюлевими стінами. Зате вид з вікна хороший 🙂

200511yp9mfa9z8on94if9 .jpg.thumb

Величезні Mi Bunny стоять на сторожі секретів компанії.

А ось і розробники. Швидше за все, це дизайнери. Працюють на ворожій техніці, але своїх комп’ютерів Xiaomi поки що не випускає.

200117bebr1qnvk9cje2jb .jpg.thumb

Менеджери працюють кожен у своїй комірці. Видно гарну вентиляцію, ергономічні крісла, багато зелені. Культура виробництва на висоті.

200111uxrxxqxzwaxp5jrj .jpg.thumb

Але от приходить час пообідати. Традиційно китайці їдять часто, але мало 🙂 Як з цим склалася справа в Xiaomi Tech, згідно фото сказати неможливо. Як завжди, їдальня – місце для спілкування.

201204yzhpepek9e31epj4 .jpg.thumb

Символ компанії – кроль MI Bunny, присутній скрізь. Ось і ще одна шафа з колекцією Мі Банні

200505hrmzqdccscmcjimy .jpg.thumb

А в цих шафах – сувеніри та подарунки від фанатів продукції компанії. Як зазначає керівництво Xiaomi (зокрема, в особі Хьюго Барра), у компанії є мільйони позаштатних співробітників – фанатів, які щодня тестують пристрої, додатки і прошивку MIUI і надсилають свої думки, скарги та пропозиції.

200606xxwawwzmag9xwrwq .jpg.thumb

Такий клієнто-орієнтований маркетинг приносить свої плоди. З приблизно 100 млн. Користувачів, компанія має не один десяток мільйонів лояльних покупців, які чекають на кожен новий пристрій, і купують їх. За це компанія вигадує різні способи мотивації для них. А вони надсилають компанії сувеніри, зроблені їхніми руками 🙂 Ось і ще одна шафа з виробами споживачів.

200611nqjpuw37zucqhc3w .jpg.thumb

А це не талісман, і “син полку”. Як свідчить корпоративна легенда, цей маленький “хатіко” приблудився до центрального офісу і жив на вулиці, доки його не вирішили поселити всередині. Тепер він створює комфорт всім, у кого немає можливості тримати вдома тварину (для Китаю це нагальна проблема). Будемо сподіватися, що в їдальні ніколи не закінчаться продукти і “хатіко” закінчить свій вік природним чином :))

200210prp5umsr36xv3163 .jpg.thumb

Шкода, що блогери не дісталися до цехів, де збираються пристрої, але вони, як вже казали, знаходяться далеко від Пекіна. Також не розкрита тема розробників MIUI. Але спасибі і за те, що є. Тепер ми маємо уявлення про те, як працюють в Xiaomi Tech.

Зарплатня у таких працівників досить висока, плюс щороку всі вони отримують в подарунок флагманський пристрій. Цього року це буде Mi Note pro.

Я би працював так. Стабільність і процвітання у наявності 🙂

Русская версия
 

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2016 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!