MIUI Украина

Як це зробити: Що робити, коли погано чутно співбесідника?

22 Червень 2017

Коментарі:

4
 Червень 22, 2017
 4
Категорія: Новини

Проблема, коли співрозмовник погано чує те, що ви кажете, може інколи проявляється у телефонах будь-якої марки. Не обійшла вона, нажаль, і смартфони Xiaomi. Булькотіння, тріск, високочастотне пищання від ефекту самозбудження – ось неповний перелік тих перешкод, які можуть зробити розмову майже неможливою. Але, оскільки причин такого погіршення якості зв’язку дуже багато, то і універсальної пігулки ще не винайдено.

Але, завдяки узагальненому досвіду багатьох користувачів та рекомендаціям сервісних центрів, можна спробувати усунути зазначену проблему за допомогою декількох порівняно нескладних дій, які вже допомогли не одному володарю Mi-телефону. Починати завжди в таких випадках варто з простих рішень. Якщо вони і не допоможуть, та ризику заподіяти шкоди смартфону майже немає.

Що робити?

Прості рішення

Перевірка якості зв’язку
Слабкий сигнал стільникового зв’язку, про який сигналізує відповідний індикатор на дисплеї, як правило, може бути таким з двох основних причин. Одну з них, а саме – збої із-за неякісної сім-картки, можна усунути легко.

Тобто, просто замінити її, завітавши до представництва свого стільникового оператора. А от якщо рівень сигналу після цього не підвищиться, передавайте привіт тому ж таки оператору та вимагайте (якщо це можливо) налаштування додаткових потужностей мережі у населеному пункті, де ви мешкаєте. Сподіваємось, канули у Літу ті часи, коли ми підкидали телефони догори, щоб при слабкому сигналі передалося набране смс-повідомлення. Та не стрибати ж зараз, немов козеня, по пагорбах, у марних спробах відшукати точку з якісним сигналом!

Фізичний вплив
Якщо ви використовуєте захисний чохол, то зайвий привід перевірити саме цю причину погіршення зв’язку у вас точно є. Річ у тім, що багато виробників смартфонів, зокрема і Xiaomi, для покращення фільтрації шумів використовують декілька мікрофонів.

Частіше за все, їх два. Один, як правило, розташовується на нижній грані корпусу, а другий – на верхній. Виробники ж неоригінальних аксесуарів не завжди враховують цю конструктивну особливість, а отже, чохол може заважати правильній роботі одного з мікрофонів, або й зовсім його затуляти. Перевірити це припущення дуже легко, як і виправити ситуацію у разі, коли без чохла якість зв’язку істотно поліпшується.

Якщо чохол вам до душі і викидати його шкода, акуратно виріжте отвір необхідного розміру навпроти мікрофону, і дозвольте співрозмовникам насолодитися вашим природним красивим (сподіваємось) тембром.

Звукове відлуння
Такий ефект, тобто багаторазове затихаюче повторення звуку, може виникати, коли мікрофон під час розмови уловлює звук з динаміку. При ввімкнутому режимі гучномовця це відлуння інколи навіть призводить до ефекту самозбудження та створення неймовірно противного пищання наростаючої гучності.

І якщо у більшості сучасних смартфонів ситуація піддається “лікуванню” після переходу у меню “Налаштування” – “Звук” та включення опції “Шумозаглушення під час дзвінків”, то володарям деяких моделей з серії Redmi виправити нічого не вдасться, в їх телефонах шумозаглушення не реалізоване.

Налаштування Google Now
Додаток Google Now, який активується визначеною голосовою командою (за замовчанням це “Ок, google”), використовує для розпізнавання сигналу спеціальні настройки мікрофона і динаміка. Це і може зумовити створення перешкод під час розмови. Та перевірити і цю здогадку не важко. Перейдіть до “Налаштувань Google”, звідти – до розділів “Пошук” – “Голос” та відключіть цю опцію.
Усе вищевказане не допомогло? Тоді черга за більш складними методами.

Складні методи

Перевірка мікрофону

З можливих механічних дефектів слід насамперед перевірити, чи не вийшов з ладу мікрофон. Така вже його доля, тобто конструктивна особливість. Прилад це динамічний, повинен мати певну ступіть свободи, максимально жорстко його не зафіксуєш. Отже, при ударах та падіннях смартфона і пошкодити його дуже просто. Перевірити справність мікрофона можна, записавши щось на вбудований диктофон та оцінивши запис на наявність сторонніх шумів, або провести його тестування в інженерному меню (набравши комбінацію *#*#64663#*#*).
Ще кілька років назад можна було або самому підпаяти порушений контакт, або звернутися з цим проханням до сервісного центру. Та зараз, як правило, такі конструктивні “дрібнички” дешевше замінити, ніж відремонтувати. Це ми вам тільки й можемо порадити, якщо згадана перевірка таки підтвердила наше припущення.
Якщо ж ні, саме час більш детально покопирсатися у програмних настройках, там теж є до чого придивитися.

Вплив шумозаглушення
Шумозаглушення може, як виявляється, не тільки покращувати якість звуку, але і навпаки, погіршувати її. Та то зазвичай відбувається все ж таки при неправильних налаштуваннях згаданої функції. Переходимо знову у меню “Налаштування” – “Звук” – “Шумозаглушення” та пробуємо змінювати різні опції на кшалт кількості підключених мікрофонів та інше. В деяких моделях, щоправда, такі налаштування у меню відсутні, тож їх власникам доведеться піти трохи довшим шляхом.
Намагаємося відключити шумозаглушення програмними засобами, для чого встановлюємо та запускаємо програму QuickShortcutMaker. Переходимо до розділу “Дії” і у пошуку вводимо “Інші налаштування”. Коли з’явиться опція “Телефон”, обираємо її і відкриваємо “Інші налаштування” – “Подивитися”. В результаті цих дій повинно відкритись потрібне меню, де з’явиться можливість відключити шумозаглушення.

Також є змога у тій самій програмі QuickShortcutMaker, після переходу до розділу “Дії” задати у пошуку “Параметри sim”. І знову ж таки, після доступу до опції “Телефон”, переходимо до розділів меню “Параметри sim” – “Подивитися”. І вже там знімаємо позначку напроти “Шумозаглушення”.

Буває, що і це не допомагає. Тоді вже на свій страх і ризик можете спробувати залізти до “мізків” смартфону, тобто покопирсатися у системних налаштуваннях. Особливу увагу при цьому приділіть обережному поводженню з файлом /system/build.prop. А ще вам знадобляться права root-користувача. Наважилися? Ну що ж, така була ваша воля, приступимо.

• Насамперед, встановлюємо будь-який root-провідник для редагування системних файлів
• Переходимо до папки /system і, за допомогою текстового редактора відкриваємо файл build.prop
• У рядку “persist.audio.fluence.voicecall=true” змінюємо прапорець “true” на “false”
• Перезавантажуємо телефон

Якщо знайти чи відкрити файл build.prop звичайним редактором не вдається, можна спробувати використати одну із спеціально призначених для цього програм, завантаживши її з google play market. Їх чимало, наприклад, Build Prop Editor чи build.prop Editor. Але ж і ці програми без отримання root-доступу вам не допоможуть.

“Перевертання” мікрофонів після запису відео

Як то кажуть, “Вміла готувати, та не вміла подавати”. Розробники програмного забезпечення дозволили змінювати просторове налаштування мікрофонів під час запису відео у ландшафтному форматі, а ось (у деяких моделях) забезпечити для них коректне відновлення “status quo” не змогли. Та виправити ситуацію з подібним “зависанням” (крім застосування виправленої прошивки, починаючи з 6.1.29) можна редагуванням деяких системних налаштувань.

Знову ж таки, за допомогою root-провідника, треба внести зміни до файлу /system/etc/audio_device.xml. Що саме треба змінити, показано у наведеному нижче прикладі. Але перед виконанням цих змін треба запам’ятати, що надалі, під час відеозйомки (коли сенсорні кнопки знаходяться зліва), звукові канали поміняються місцями.

 

<path name=”Mic_Setting_Inverse” value=”setting”>

<kctl name=”Audio_MicSource1_Setting” value=”ADC1″ />

<kctl name=”Audio_MicSource2_Setting” value=”ADC2″ />

</path>

Помилки у прошивці модему
Наприкінці розглянемо ще одну причину викривлення звукових характеристик. Це – “глючна” прошивка модему. Але перед тим, як використати якусь сторонню прошивку, спробуйте провести вказані нижче тести, щоб упевнитись, що саме у цьому діло, і ваш ризик буде не марним.
• Перед тим, як зробити дзвінок, відключіть Wi-Fi
• У налаштуваннях мережі оберіть опцію “Тільки 3G”
• Відключіть доступ до мобільного інтернету під час розмови
Ну, і зовсім вже наостанок, якщо звісно, на смартфоні нема важливої інформації, або у вас є змога її надійно зберегти, можна спробувати “скинути” всі налаштування та видалити дані, внесені користувачем… Трапляється, що тільки це і допомагає.

Коментарі

  1. Валентин сказав:

    • Перед тем, как сделать звонок, отключите Wi-Fi • В настройках сети выберите опцию “Только 3G” • Отключите доступ к мобильному интернету во время разговора
    После этих должно улучшиться слышимость собеседника или ухудшиться? У меня ухудшилось

    • Юрий сказав:

      дело в том, что смартфоны 4 серии поддерживают VoLTE звонки. Но проблема в том, что в Украине операторы не поддерживают LTE. Поэтому аппарат ищет 4G, а его нет и из-за этого портится звук и булькает. А при выборе 2G или 3G только экспериментально можно выбрать как лучше. Зависит от оператора связи, покрытия, близости к базовой станции и т.д..

  2. Іван сказав:

    Звук при програванні музичних файлів, надходженні викликів відсутній. однак при розмові по телефону добре чути співрозмовника. Що можна зробити? тел Xiaomi Redmi 3pro.

    • Юрий сказав:

      В налаштуваннях для цих фукнцій окремі налаштування. Зробіть гучність медія вище нуля.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2017 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!