Xiaomi обіцяє зменшити рекламу в інтерфейсі і закінчує другий квартал четвертою

1 Серпень 2019

Коментарі:

0
 Серпень 1, 2019
 0
Категорія: Новини

Оскільки головним двигуном, що тягне продажі пристроїв Xiaomi є ціна, компанії потрібно заробляти собі на розвиток, не збільшуючи ціни на головний свій продукт – смартфони. З іншого боку, підтримання ціни на низькому рівні є результатом зростання об’ємів продажу. А таке можливе лише при повному задоволенні користувачів.

А користувачі невдоволені кількістю реклами в інтерфейсі прошивки MIUI.

Ось такий у пекінської компанії споживацький дисонанс, якого треба позбутися.

І менеджмент Xiaomi пообіцяв, що у новій версії прошивки MIUI 11 місць для реклами поменшає, а саму рекламу знову можна буде вимикати.

Чи знайдеться консенсус між прибутком і ставленням користувачів до промо-банерів в інтерфейсі – побачимо протягом місяця, адже саме наприкінці літа повинна вийти MIUI 11.

А тепер щодо продажів. Рейтингоі компанії почали публикувати звіти про результати другого кварталу. І ринок смартфонів не пройшов повз їх увагу.

І ми маємо такі дані виробників: на першому місці залишився Samsung з 20% ринку смартфонів. Друге посів Huawei, якому санкції відбилися на фатальним чином. На третій позиції залишився Apple, продажі смартфонів у якого значно впали. І четверту сходинку посів Xiaomi з 9% ринку. Як бачимо, з лідером у нього робіжність більше наж у два рази, і можливість догнати корейського виробника у китайського може буде у наступному житті.

До того ж, у спину Xiaomi дихає Oppo, а тут ще й Vivo виходить на європейські ринки. Тому осінь у компанії Лея Цзюня буде гарячою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2019 . Всі права захищені.

Настоящим заявляем, что этот посвящен MIUI, но не относится к Xiaomi Inc., или любой из ее аффилированных организаций для продажи продуктов Xiaomi Inc.