Дуже часто перед користувачами пристроїв екосистеми Xiaomi постає проблема, пов’язана з їх неуважністю.
1. Забули пароль до Mi-акаунта.
2. Видалили із смартфону Mi-акаунт, не вийшовши з нього.
Чим це загрожує?
По-перше: Ви губите свої дані, які синхронізувалися із вашим акаунтом – контакти, фотографії, відео, СМС-повідомлення, нотатки, записи диктофону тощо.
По-друге, до вашого Мі-акаунту прив’язані всі ваші пристрої. Якщо ви не відв’язали пристрій від /Мі-акаунту, він не прив’яжеться до іншого. Це зроблено з метою запобігання кражі і працює дуже гарно.
По-третє, ваш смартфон буде вам постійно нагадувати, що треба авторизуватися, або зовсім не дозволить вам користуватися ним далі екрану блокування. Якщо ви зашифрували дані у своєму смартфоні, без паролю до Мі-акаунту він стає безпорадною цеглинкою. Це гарно, коли у вас вкрали телефон – зловмисник не зможе ним користуватися. Але якщо ви самі забули свій пароль, чи видалили Мі-акаунт?
Що робити?
1. Зайти на http://i.mi.com і ввести свій логін (це номер вашого Мі-акаунту, або адрес електронної пошти, на яку ви реєстрували його) і пароль. Якщо ви забули пароль, скористуйтеся формою “Забув(ла) пароль”. На ваш емейл прийде інструкція що робити далі, щоб відновити пароль.
2. Якщо ви видалили Мі-акаунт, але забули з нього вийти перед цим, нічого не допоможе.
Треба звертатися до адміністраторів китайського ресурсу.
Для цього пишете англійською мовою листа на адресу: [email protected] , або [email protected], де пояснюєте ситуацію.
Треба також вказати емейл, на який ви реєстрували свій акаунт, а також IMEI вашого смартфону, або серійний номер пристрою, що був прив’язаний до Мі-акаунту.
Чекаєте відповіді від адміністраторів.
Як свідчить користувачка офіційного форуму української спільноти шанувальників MIUI Nataliya, за три дні проблему було вирішено.
Ставимо Nataliya плюси у карму і не забуваємо свої паролі.
Обговорення post