MIUI Украина

Партнери Xiaomi кидають виклик Apple і Beats Audio

8 Вересень 2015

Коментарі:

0
 Вересень 8, 2015
 0
1more-bear

Троє колишніх топ-менеджерів компанії Foxconn вирішили створити власний альтернативний бізнес і випускати якісні та недорогі аудіосистеми. Почати вирішили з навушників і стали шукати інвесторів. Першою на заклик колег відгукнулася компанія Xiaomi, яка інвестувала в новий бізнес значні кошти. Компанія вихідців з Foxconn отримала назву 1More, а їхні перші навушники вийшли під брендом Mi.

Ідея виявилася настільки вдалою, що у 2014 році було продано 10 мільйонів навушників Mi Piston. Гері Се, виконавчий директор 1More, вважає успіх закономірним. “Ми повинні бути як Lexus на ринку аудіосистем”, – каже він. Гері Се – досвідчений менеджер. Це саме він домігся контракту з Apple на виробництво плеєрів iPod на заводах Foxconn.

Випуск преміум продукції з невисокою ціною – ризикований бізнес. Але для колишніх керівників Foxconn це знайома ситуація, адже їх компанія використовувала таку ж бізнес-модель і змогла не тільки вижити на ринку, але й перетворитися на глобальну компанію.

Успішно заробивши на азіатських ринках, компанія 1More дивиться у бік американського і європейського ринків. Для розвитку технологій і випуску ще більш якісної продукції менеджмент 1More має намір інвестувати в існуючого виробника аудіосистем, або повністю купити його. Наразі йдуть переговори про це з претендентами на злиття.

Однією з головних цілей компанії 1More є перемога в конкуренції з Apple, розробками аудіосистем для якої займається Beats Audio – один зі світових лідерів на цьому ринку.

Стратегічно 1Mоre, як і Xiaomi, Lenovo та інші високотехнологічні компанії з Китаю, прагне змінити існуючу думку про те, що все, що вироблене у Китаї, недовговічне і неякісне.

Середня ціна навушників від Xiaomi і 1More становить 33 долара, і, враховуючи якість пристроїв, це прекрасна пропозиція на ринку.

Але 1Mоre не збирається зосереджуватися виключно на навушниках. Менеджмент компанії націлився на освоєння ринку пристроїв для хмарних комунікацій. І перший пристрій, що працює з системами спілкування – інтерактивна іграшка “Розумний ведмідь”, за допомогою якого можна спілкуватися у популярному в Китаї месенджері WeChat без комп’ютера і смартфона. Подібний пристрій, на думку виробників, отримає велике поширення серед дітей, літніх людей та людей з обмеженими можливостями, що зазнають труднощів в спілкуванні з комп’ютером або смартфоном.

Наступним подібним пристроєм повинні стати навушники-гарнітура для спілкування в WeChat. Чи будуть ці пристрої випускатися під брендом Mi або 1More, поки невідомо. Однак, менеджмент компанії заявляє, що вони збираються застосовувати маркетингову модель, яку винайшла Xiaomi – відсутність витрат на рекламу, активна робота в соціальних мережах і вірусна реклама для розповсюдження за допомогою чуток безпосередньо серед потенційних споживачів в Мережі і офлайні.

Історія 1More – черговий приклад того, що інноваційні ідеї, винайдені Xiaomi, приносять успіх.

Русская версия

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

© 2016 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!