Партнери Xiaomi кидають виклик Apple і Beats Audio

8 Вересень 2015

Коментарі:

0
 Вересень 8, 2015
 0

Троє колишніх топ-менеджерів компанії Foxconn вирішили створити власний альтернативний бізнес і випускати якісні та недорогі аудіосистеми. Почати вирішили з навушників і стали шукати інвесторів. Першою на заклик колег відгукнулася компанія Xiaomi, яка інвестувала в новий бізнес значні кошти. Компанія вихідців з Foxconn отримала назву 1More, а їхні перші навушники вийшли під брендом Mi.

Ідея виявилася настільки вдалою, що у 2014 році було продано 10 мільйонів навушників Mi Piston. Гері Се, виконавчий директор 1More, вважає успіх закономірним. “Ми повинні бути як Lexus на ринку аудіосистем”, – каже він. Гері Се – досвідчений менеджер. Це саме він домігся контракту з Apple на виробництво плеєрів iPod на заводах Foxconn.

Випуск преміум продукції з невисокою ціною – ризикований бізнес. Але для колишніх керівників Foxconn це знайома ситуація, адже їх компанія використовувала таку ж бізнес-модель і змогла не тільки вижити на ринку, але й перетворитися на глобальну компанію.

Успішно заробивши на азіатських ринках, компанія 1More дивиться у бік американського і європейського ринків. Для розвитку технологій і випуску ще більш якісної продукції менеджмент 1More має намір інвестувати в існуючого виробника аудіосистем, або повністю купити його. Наразі йдуть переговори про це з претендентами на злиття.

Однією з головних цілей компанії 1More є перемога в конкуренції з Apple, розробками аудіосистем для якої займається Beats Audio – один зі світових лідерів на цьому ринку.

Стратегічно 1Mоre, як і Xiaomi, Lenovo та інші високотехнологічні компанії з Китаю, прагне змінити існуючу думку про те, що все, що вироблене у Китаї, недовговічне і неякісне.

Середня ціна навушників від Xiaomi і 1More становить 33 долара, і, враховуючи якість пристроїв, це прекрасна пропозиція на ринку.

Але 1Mоre не збирається зосереджуватися виключно на навушниках. Менеджмент компанії націлився на освоєння ринку пристроїв для хмарних комунікацій. І перший пристрій, що працює з системами спілкування – інтерактивна іграшка “Розумний ведмідь”, за допомогою якого можна спілкуватися у популярному в Китаї месенджері WeChat без комп’ютера і смартфона. Подібний пристрій, на думку виробників, отримає велике поширення серед дітей, літніх людей та людей з обмеженими можливостями, що зазнають труднощів в спілкуванні з комп’ютером або смартфоном.

Наступним подібним пристроєм повинні стати навушники-гарнітура для спілкування в WeChat. Чи будуть ці пристрої випускатися під брендом Mi або 1More, поки невідомо. Однак, менеджмент компанії заявляє, що вони збираються застосовувати маркетингову модель, яку винайшла Xiaomi – відсутність витрат на рекламу, активна робота в соціальних мережах і вірусна реклама для розповсюдження за допомогою чуток безпосередньо серед потенційних споживачів в Мережі і офлайні.

Історія 1More – черговий приклад того, що інноваційні ідеї, винайдені Xiaomi, приносять успіх.

Русская версия

Три бывших топ-менеджера компании Foxconn решили создать собственный альтернативный бизнес и выпускать качественные и недорогие аудиосистемы. Начать решили с наушников и стали искать инвесторов. Первой на призыв коллег отозвалась компания Xiaomi, которая инвестировала в новый бизнес значительные средства. Компания выходцев из Foxconn получила название 1More, а их первые наушники вышли под брендом Mi.

Идея оказалась настолько удачной, что в 2014 году было продано 10 миллионов наушников Mi Piston. Гэри Се, исполнительный директор 1More считает успех закономерным. “Мы должны быть как Lexus на рынке аудиосистем”, – говорит он. Гэри Се – опытный менеджер. Это именно он добился контракта с Apple на производство плееров iPod на заводах Foxconn.

Выпуск премиум продукции с невысокой ценой – рискованный бизнес. Но для бывших руководителей Foxconn это знакомая ситуация, ведь и их компания использовала такую же бизнес-модель и смогла не только выжить на рынке, но и развиться в глобальную компанию.

Успешно заработав на азиатских рынках, компания 1More смотрит в сторону американского и европейского рынков. Для развития технологий и выпуска еще более качественной продукции менеджмент 1More намеревается инвестировать в существующего производителя аудиосистем, или полностью купить его. В данный момент идут переговоры об этом с некоторыми претендентами на слияние.

Одной из главных целей компании 1More является победа в конкуренции с Apple, производством аудиосистем для которой занимается Beats Audio – один из мировых лидеров на этом рынке.

Стратегически 1Mоre, как и Xiaomi, Lenovo и другие высокотехнологичные компании из Китая, стремится изменить бытующее мнение о том, что все, произведенное в Китае, недолговечно и некачественно.

Средняя цена наушников от Xiaomi и 1More составляет 33 доллара, и, учитывая качество устройств, это прекрасное предложение на рынке.

Но 1Mоre не собирается сосредотачиваться исключительно на наушниках. Менеджмент компании нацелился на освоение рынка устройств для облачных коммуникаций. И первое детище, работающее с системами общения – интерактивная игрушка “Умный медведь”, с помощью которого можно общаться в популярном в Китае мессенджере WeChat без компьютера и смартфона. Подобное устройство, по мнению производителей, получит большое распространение среди детей, пожилых людей и людей с ограниченными возможностями, испытывающими трудности в общении с компьютером или смартфоном.

Следующим подобным устройством должны стать наушники-гарнитура для общения в WeChat. Будут ли эти устройства выпускаться под брендом Mi или 1More, пока неизвестно. Однако, менеджмент компании заявляет от том, что они собираются применять маркетинговую модель, которую изобрела Xiaomi – отсутствие затрат на рекламу, активная работа в социальных сетях и вирусная реклама для передачи посредством слухов непосредственно среди потенциальных потребителей в Сети и оффлайне.

История 1More – очередной пример того, что инновационные идеи, изобретенные Xiaomi, приносят успех.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!