Обіцянки від розробників MIUI та чорний Mi Note

22 Квітень 2015

Коментарі:

0
 Квітень 22, 2015
 0

Завтра компанія Xiaomi має представити в Нью Делі новий смартфон, а вже в п’ятницю нас збираються здивувати розробники MIUI. Вони теж загадали загадку користувачам, пообіцявши “більше портів та нових досягнень”.

На жаль, на розум нічого не приходить, дочекаємося п’ятниці, щоб дізнатися, які кардинальні зміни відбудуться в улюбленій прошивці MIUI.

Крім обіцянок нових продуктів Xiaomi демонструє хороший смак в маркетингу, випустивши спеціальне видання флагманського смартфону Mi Note Black Edition.

Акція проведена у співпраці з дуже популярним в Китаї співаком Zhang Jie, або, по-нашому, Джейсоном. Цінителі якісної китайської попси можуть познайомиться з творчістю Джейсона ТУТ. А ми познайомимося з мистецтвом правильно продавати.

Отже, упаковка спеціального чорного Mi Note.

На ній зображена обкладинка нового альбому співака. Відкривши коробку, можна знайти його фотоальбом у якості бонуса до смартфону.

Альбом виконаний вельми якісно. Наявність його як би натякає, що основними покупцями будуть дівчата, хоча їм смартфон преміум-класу, та ще й чорного кольору як би не зовсім пасує. Але чого не зробиш заради фанатського азарту!

Але не будемо забігати вперед.

За фотоальбомом у коробці лежить буклет аудіоальбому, а під ним і сам аудіодиск з новим альбомом.

А ось нарешті і головний мешканець коробки – чорний Mi Note!

У чорному виконанні смартфон виглядає дуже солідно і відразу викликає бажання придбати собі такий же. Жодна з видатних характеристик смартфону не змінилася – тільки колір корпусу.

Цікаво, чи будуть продавати чорні Mi Note коли альбом Джейсона вийде з моди, або вони так і залишаться “лімітед едішн” об’єктом полювання для колекціонерів?

Так чи інакше, Xiaomi знову підняла планку в культурі красивих продажів красивих пристроїв. Подивимося, що на це дадуть відповідь головні конкуренти. Чекаємо Самсунг з двома гранями і відеокліпом Металіки?

Русская версия

Буквально завтра компания Xiaomi представит в Нью Дели новый смартфон, а уже в пятницу нас собираются порадовать разработчики MIUI. Они тоже загадали загадку пользователям, пообещав “больше портов и новых достижений”.

Увы, на ум ничего не приходит, дождемся пятницы, чтобы узнать, какие кардинальные изменения произойдут в любимой прошивке MIUI.

Кроме обещаний новых продуктов Xiaomi демонстрирует хороший вкус в маркетинге, выпустив специальное издание флагманского смартфона Mi Note Black Edition.

Акция проведена в сотрудничестве с очень популярным в Китае певцом Zhang Jie, или, по-нашему, Джейсоном. Любители качественной китайской попсы могут познакомится с творчеством Джейсона ЗДЕСЬ. А мы познакомимся с искусством правильно продавать.

Итак, упаковка специального черного Mi Note.

На ней изображена обложка нового альбома певца. Открыв коробку, можно обнаружить его фотоальбом в качестве бонуса к смартфону.

Альбом выполнен весьма качественно. Наличие его как бы подразумевает, что основными покупателями будут девушки, хотя для них смартфон премиум-класса, да еще и черного цвета как бы не совсем подходит. Но чего не сделаешь ради фанатского азарта!

Но не будем забегать вперед.

После фотоальбома в коробке лежит буклет аудиоальбома, а под ним и сам аудиодиск с новым альбомом.

А вот наконец-то и главный обитатель коробки – черный Mi Note!

В Черном исполнении смартфон выглядит очень солидно и сразу вызывает желание приобрести себе такой же. Ни одна из внушительных характеристик смартфона не изменились – только цвет корпуса.

Интересно, будут ли продаваться черные Mi Note когда альбом Джейсона выйдет из моды, или они так и останутся “лимитед едишн” объектом охоты коллекционеров?

Так или иначе, Xiaomi вновь подняла планку в культуре красивых продаж красивых устройств. Посмотрим, что на это ответят главные конкуренты. Ждем Самсунг с двумя гранями и видеоклипом Металлики?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!