Фанати Xiaomi продовжують дратувати Apple

1 Січень 2015

Коментарі:

1
 Січень 1, 2015
 1

У передноворічний тиждень Мережу наповнили новини про нові вироби компанії Xiaomi. І якщо деякі з них були схожі на правду, інші виглядали спробою подражнити преміум-бренди. Недавній фейк про смартфон з двома закругленими краями був направлений проти корейскої компанії, яка щойно презентувала смартфон з активною боковою гранню. У якості основи для іншого фейку невідомі обрали ультрабук компанії з Купертино.

Наліпити на його зображення логотип Xiaomi було не важко, але скандал вийшов гучним.

Навіщо це робиться і чи відображає дійсну ситуацію у планах Xiaomi, невідомо. Але можна поміркувати, посміхаючись з невдалих спроб завести у кут думку фанів, жадаючих безперервного розвитку.

Зараз компанія зосереджена на розвитку ринку, бо при невеликій маржі її фінансовий стан врятують лише об’єми продажу. Тому нові пристрої будуть робитися лише з точки зору рентабельності і перспектив продажу.

Навіщо компанії, яка зосередила зусилля на мікроелектроніці звертати увагу на великі електронні пристрої? Це був би крок назад. Можливо, з точки зору іміджу якісний, стильний и легкий ноутбук з карколомними характеристиками, чи якимось небаченими фічамі був би сенс випустити, але, зважаючи на дуже невеликий круг потенційних покупців такого пристрою, налаштована на масовий ринок компанія , цього робити не буде.  Так як і сумнівну конструкцію з обома активними гранями, коштовну, неефективну і незручну.

У Bluetooth сабвуфер повірити набагато легше, і я впевнений, що протягом місяця ми побачимо цей витвір інженерної думки або серед виробів Xiaomi, або у комплекті домашнього кінотеатру від китайської компанії.

А на CES 2015 скоріше за все буде представлений новий смартфон.

Хоча новина про ноутбук була весела.

 

Русская версия

В последние недели до Нового года кто-то постоянно троллил премиум-бренды, используя для этого бренд Xiaomi. То показали фейковый абсурдный смартфон с экраном, загнутым на обе боковые грани. Явно чтобы позлить Одну Корейскую Компанию.

А потом и вовсе передали привет яблочному бренду, использовав изображение его ультрабука и нарисовав на нем логотип Xiaomi. Было смешно, но скандал разгорелся.

Кто и зачем это делает, мы вскоре узнаем. Потому что здесь или попытка увеличить узнаваемость бренда с труднопроизносимым для европейцев, а особенно, американцев, названием, или наоборот, диверсия.

Менеджмент Xiaomi вряд ли стал бы делать это. По нескольким причинам.

Во-первых, у компании сейчас задачи максимально расширить рынок, так как торговля с минимальной маржой чревата моментальным крахом при малейшем изменении ситуации на рынке. Спасает только объем продаж.

Во-вторых, использующей микроминиатюрные технологии компании просто незачем возвращаться к стандартам компьютерной эпохи. Сделать имиджевый ноутбук с какими-то небывалыми фичами и нереальными характеристиками может любая высокотехнологичная компания, но кто его купит?

В-третьих, общеизвестно, что китайцы не обладают чувством юмора в признанным нами рамках, поэтому то, что смешно нам, сделано явно не ими 🙂

Гораздо проще поверить в действительно полезный для дома, обстоятельно сделанный и красивый внешне Bluetooth сабвуфер. Я уверен, мы увидим его в ассортименте Xiaomi или в числе аксессуаров, сделанных для компании внешними производителями.

А на CES 2015 скорее всего будет представлен новый Mi-смартфон.

Коментарі

  1. андрей ua сказав:

    Если, это фейк, то жаль ноутбук от Xiaomi. Это не плохо было б

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!