У третьому кварталі на ринку смартфонів Індії утворилася дуже цікава ситуація, коли перше місце, по суті, розділили Samsung і Xiaomi. По крайнiй мiрi, так стверджували деякі джерела. В результаті ще через три місяці китайський гігант обійшов корейського і посiв перше мiсце.
Якщо вірити аналітикам Canalys, за підсумками минулого кварталу Xiaomi реалізувала в Індії 8,2 млн смартфонів проти 7,3 млн у Samsung, що дозволило компанії з Китаю зайняти перше місце. Сумарно на ці два компанії довелося більше 50% усіх продажів на ринку смартфонів в минулому кварталі. Якщо точніше, то Xiaomi зайняла 27%, а Samsung – 25%. Джерело не уточнює цих даних, але ми знаємо, що Samsung очолювала даний ринок досить тривалий термін, так що подія сталася досить несподiвано.
На графiку видно, що продажі Xiaomi в річному вираженні зросли більш ніж удвічі, тоді як для Samsung джерело говорить про зростання на 17%, що теж немало. Відносно результатів інших виробників аналітики даних поки не показують.