Смартфони Xiaomi увійшли до трійки найпопулярнiших у Рунеті

Лідерами онлайн-продажів в Росії залишаються Apple (червнева ринкова частка склала 18%) і Samsung (17%). Всього через Інтернет в минулому місяці було реалізовано близько 231 тис. смартфонів, що відповідає 11% від загального числа проданих в Росії пристроїв.

За даними МТС, на продукцію Xiaomi припадає близько 3,6% всього російського ринку смартфонів (сьоме місце в загальному заліку) проти всього 0,4% роком раніше. Зараз китайська компанія випереджає таких виробників, як LG (3,3%) і ASUS (2,9%), і трохи поступається Fly (4,1%).

Xiaomi швидко нарощує частку в Росії завдяки активному просуванню в Інтернеті, яке обходиться дешевше, ніж офлайн-канали. Провідний аналітик Mobile Research Group Ельдар Муртазін допускає, що частка Xiaomi перестане рости в майбутньому, оскільки цільова аудиторія пристроїв бренду вже вибрана, а для її збільшення в офлайн-каналах вендор робить поки що небагато.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!