Дивовижні продукти та чесні ціни: Відкритий лист засновника Xiaomi Лея Цзюня до Мі-фанів

Лей Цзюнь звернувся до всіх фанатів продукції компанії Xiaomi із зверненням, де описав головні тези і плани розвитку компанії на поточний та наступні роки.

Зокрема, він зауважив:

"Ми більше, ніж компанія, що виробляє пристрої. Ми є інноваційною інтернет – компанією.
Xiaomi є інтернет – компанією зі смартфонами і розумними пристроями, пов'язаними з платформою IoT. Наша місія полягає в тому, щоб невпинно створювати дивовижні продукти за чесними цінами, щоб всі у світі насолоджувалися кращим життям завдяки інноваційним технологіям.
Кожен день  протягом останніх восьми років, наше бачення бізнесу було в тому, щоб бути друзями з нашими користувачами і бути «крутий компанією» в серцях наших шанувальників. Це спонукало нас продовжувати інновації і підтримувати непохитну увагу на якості і ефективності. Це привело нас до досягнення багатьох проривних етапів.
Ми заснували Xiaomi в квітні 2010 року В той час, у нас була проста ідея, щоб створити дуже крутий смартфон, який ми особисто полюбимо. Серед восьми співзасновників Xiaomi,  шість з нас інженери і два дизайнери. Всі ми хардкорні шанувальники технології."

Голова Xiaomi також відмітив успіхи компанії, яка знову посіла четверте місце у світі серед виробників смартфонів, отримала 200 міжнародних нагородж за дизайн своїх товарів, має 190-мільйонну армію шанувальників  і фанатів прошивки MIUI, та інших продуктів екосистеми. Завядки ефективності виробництва і скороченню витрат на маркетинг, прибуток компанії за останній рік сягнув 100 мільярдів юаней.

Але, признав Лей Цзюнь, були у компанії і тяжкі часи. 

"У 2016 році продажі смартфонів знизилися. Було ясно, що, оскільки ми росли так швидко, ми не мали достатньої міцного фундаменту, щоб протистояти всім викликам перед нами в той час.Ми навмисно призупинили наше зростання, щоб зосередитися на зміцненні трьох ключових аспектів нашого бізнесу: інновації, якість і управління поставками. У 2017 році, Xiaomi успішно подолала кризу і повернулася до швидкого зростання. 
Наскільки нам відомо, крім Xiaomi, ніколи не було іншої компанії з випуску смартфонів, яка успішно відновилася б після спаду продажів.
Це був поворотний момент для Xiaomi. Цей досвід був безцінним для нас. Ми зміцнили наші можливості управління, виростили наш кадровий резерв, розширили наші технологічні основи, мережі збуту і виробничі можливості поставок. 
Що ще більш важливо, наша бізнес – модель була перевірена та підтверджена знову".

Бізнес-модель, яку вигадав Лей Цзюнь, і яка ефективно працює: виробництво, нові технології роздрібної торгівлі та інтернет-маркетинг. На цих засадах базується історія успіху Xiaomi.

 Але засновник компанії дивиться у макйбутнє і робить всек, щоб підвищити ефективність виробництво та збут. Він пообіцяв, що цьтого року та в майбутньому буде тримати рівень прибутку компанії не більше 5% від собівартості продукції. Навіть при такій маржі велика компанія може бути ефективною, вважає Лей Цзюнь.

"Наприклад, в Китаї, сорочка, яка коштує $ 15 для виробництва може коштувати стільки ж, скільки у США – 150 $. Це шокуюча різниця у 10 разів. Пара взуття може бути дорожча у від 5 до 10 разів, і краватка може бути дорожча в 20 разів. Список нескінченний. 
Це завжди було важко для мене зрозуміти, чому справи рорбляться настільки неефективно? Чому користувачі повинні нести витрати, пов'язані з неефективністю? Зусилля по скороченню витрат, як правило, спрямовані на зниження витрат виробництва, які можуть становити лише 10% від загальної вартості. Рідко компанії зосереджені на усуненні неефективності в області продажів, маркетингу і операцій, які можуть становити 90% від загальних витрат. 
Xiaomi має волю і рішучість, щоб революціонізувати галузі, у яких ми беремо участь через невпинну економічну ефективність".

Лей Цзюнь вважає, що для того, щоб бізнес невпинно зростав, потрібно створити, окрім однієї компанії, ще якнайменше 100 інших інноваційних компаній, що створять відкриту екосистему. Зараз Xiaomi працює над такою екосистемою, в яку входить вже 98 компаній, що виробляють тисячі товарів високої якості за чесними цінами. Зараз екосистема розумного дому доступна у 70 країнах світу, у 15 з них Xiaomi входить до першої п'ятірки компаній на ринку.

"Побудова глобальної екосистеми надала Xiaomi більше можливостей для довгострокового розвитку, розширила наші кордони, і далі зміцнює нашу основу. В епоху великих обсягів даних і штучного інтелекту, ми вважаємо, що великий обсяг даних, отриманих в нашій екосистемі, дозволить нам краще зрозуміти потреби наших користувачів і дає нам значну перевагу, щоб запропонувати поліпшені продукти і послуги. 
Дух інженерії тече в наших жилах. Цей дух спонукає нас невпинно досліджувати всі технологічні можливості для того, щоб принести користь як можна більшій кількості користувачів. Ми хочемо, щоб кожен, незалежно від статі, етнічної приналежності, релігії, національності або рівня освіти, користувався перевагами технології. 
Це мета, для втілення якої, всі співробітники Xiaomi і я працюють невтомно. 

Хороші речі трапляються з хорошими людьми. Будь ласка , приєднуйтесь до нас на нашому шляху. Завжди вірте", – завершив своє звернення Лей Цзюнь.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!