CEO Xiaomi прагне продати 100 мільйонів смартфонів в 2018 році

У листі до всіх співробітників Xiaomi, директор компанiї Лей Цзюнь оголосив про те, що у другому кварталi 2017 року компанiя продала 23,16 млн. смартфонів, що на 70% більше, ніж у попередньому кварталі. Цей рекорд квартальних продажів смартфонів Xiaomi означає велику точку у своєму зростанні.

За словами Лея, після двох років внутрішньої перекалібровки, Xiaomi знову приступає до швидкої траєкторії зростання, і він стверджує, що на сьогоднішній день жодна інша компанія смартфонів не змогла відновити зростання після падіння продажів. У своєму листі він визнає два випадки проблеми постачання, що завадили ланцюжку постачання компанії протягом декількох місяців і сповiльнили продаж смартфонів.
Одним з найважливіших факторів успіху Xiaomi в цей період є його нова роздрібна модель, яка об’єднує онлайн-і офлайн-роздрібні канали. Хоча Xiaomi зайняла перше місце в рейтингу продажів смартфонів у популярних китайських магазинах електронної торгівлі, таких як JD, Tmall та Suning під час фестивалю онлайн-шопінгу цього року, компанія також відкрила 123 магазина Mi по всьому Китаю.

Звичайно, Xiaomi також зробила великі кроки в Індії – найбільший ринок компанії за межами Китаю. Xiaomi є брендом номер 2 на загальному ринку індійських смартфонів, а дохід у першому півріччі цього року становить 328% у порівнянні з попереднім роком.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

© 2018 Фан-сайт MIUI. Всі права захищені.
Копіювання матеріалів дозволяється лише з зазначенням активного посилання на джерело!